vrijdag 3 juli 2009

Dagje buri ram


Vandaag zowat vanalles gedaan, rondrijden vooral en zelfs een beetje getraind, er was ook een soort processie van school van de kindjes uit nok haar familie hier, wel mooi om is te zien allemaal...

s morgens dus naar die parade gaan kijken , is wel mooi ineengestoken de grotere kindjes kennen een dansje de meisjes lopen in goudkleur gemaakte ornamenten en de kleinste zitten vanachter in een pick up met een paraplu (tegen de zon) en het mooist versierd.




in de namiddag met mai op de brommer gaan rondrijden , als je hier even tussen de rijstvelden rijd zie of kom je wel de mooiste plaatsen tegen , zover je kunt zien rijstvelden en bomen nergens een straat of een huis te bekennen.

ook nog een beetje getraind met autobanden en emmers zand (haha) en op mijn geweldige grote bokszak.



in de namiddag wilden we de mario en de beire gaan te halen om naar surin te rijden naar een tempel op een berg, maar toen we onderweg waren naar de mario thuis kregen we een zware regenbui, aangekomen bij de mario hebben we besloten om maar niet te rijden , met de klein mannen dan maar KFC gaan eten dat is iets dat zij niet veel meemaken, nog even aan hen halfbakken shopping center hun laten spelen in een speelparkje. ook nog even op de weegschaal gaan staan daar, 6 dagen geleden woog ik ng 85kg nu woog ik 89 dat gaat vlot zal morgen nog maar is gaan lopen want weet niet of ik me hier al veel scherper voel heb wel nog niet te veel vet gegeten of gezondigd deze verlof zeker in de bruce kom ik op scherp, maar ik voel het me niet.

0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Facebook

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review