donderdag 2 juli 2009

buri ram markt en varkenskoppen


Gisterenavond met iedereen aangekomen in buri ram bij nok thuis, mario besloot met zijn kroost en den beire met zijn kroost om gelijk met ons in dezelfde auto naar daar te rijden.

we hebben besloten eerst een nachtje in nok haar huis te overnachten en dan 40 min verder te rijden naar Ja, Deze morgen moesten er dus varkenskoppen geofferd worden bij het huis van Ja, Nok had dit lang gelden aan Ja haar ouders belooft moest alles in orde komen tussen ons , dit is blijkbaar gebeurd want we zijn vertrokken met twintig man in de auto en 2 varkenskoppen(de beire en de mario), voor dat we in Buri Ram stad waren (hier woont ja dicht bij) zijn we nog even gestopt op een markt met den hoop . Aangekomen is iedereen hun ding gaan doen, heb ik nog even bij de beire en de mario gezeten en ben ik met mijn familie terug naar huis gereden, best een mooie terugrit gehad waarbij ik door een of ander natuurpark reed dat heel mooi was.

morgen rijd ik de mannen halen en rijden we misschien is naar Surin




0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Facebook

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review