dinsdag 23 juni 2009

Morgen Stijgen we op , hopelijk zonder vallen!.


Morgen omstreeks 21.20u stijgen we op in dusseldorf , Filip verlinden , Nok Verlinden , Nutjarin Khamsorn (mai), Mario Laureys , Jonas laureys, Kanya Buransuk, Beirre van der auwera, wij zullen samen vertrekken ,

We vliegen met maatschappij Emirates en maken na 6u vliegen een tussenstop van 3 uurtjes in Dubai waarna we 6uur verder vliegen om tegen de avond in bangkok aan te komen, daar zal al wat familie van mijn vrouw Nok staan te wachten en zo gaan we verder met een taxi (2 uurtjes rijden) naar Pattaya.

Ik vlieg doodgraag want dan is de reis eigenlijk begonnnen en het heeft in mijn ogen allemaal iets magisch ik houd van de vakantiesfeer die in luchthavens en vliegers hangt. Maar om een of andere reden zie ik al een heel jaar vliegers vallen! op het nieuws, op feuilleton's en natuurlijk tegenwoordig regelmatig in mijn dromen met mij erin! Neem er nog bij dat ik ergens las dat er van Emirates nog nooit een vlieger gevallen is dan bereken ik weer dat het toch eens staat te gebeuren en de percentueele kans bij emirates hoog is, dus ik zal niet altijd gerust slapen.

Als we er dan toch heelhuids moesten geraken zijn "den hoet" en "den danny" al aanwezig want zij wonen er, Franky (den bolle) en zijn 2 kinderen + vrouw komen een dag later aan , John (broer van danny) komt met ines zijn vrouw en zijn 2 kinderen Shani en Jari + zijn ouders, en dan is er nog Berry de "zotte hollander" met zijn kroost.
Veel bekende daar zou ik zeggen die allemaal op een moment wel is zullen voorkomen denk ik in de posts die hier gezet worden als ik niet te lui word en alles niet ga verwaarlozen ;-).
mijn volgende post zal vanuit thailand zijn en ik kan niet wachten.

0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Facebook

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review